Фірмовий двигун зі збільшеним моторесурсом:
- Крім стандартного маслорозбризкувача на шатунах, на двигунах даної серії вбудований масляний насос, за допомогою спроектованих масляних каналів гарантує примусове попадання масла до всіх механізмів двигуна для зниження тертя;
- Встановлений масляний фільтр, що забезпечує фільтрацію масла від небажаних елементів;
- Збільшені розміри впускного і випускного клапанів для швидкого заповнення і звільнення камери згоряння, які полегшують роботу двигуна, що у свою чергу позитивно впливає на моторесурс;
- Унікальна конструкція клапанів і головки двигуна виключає випадкове випадання клапана, що в свою чергу могло б стати причиною руйнування двигуна (у разі випадання клапана можуть бути пошкоджені такі запчастини як шатун, поршень, блок двигуна, головка блоку, та ін);
- Укріплені і збільшені коромисла клапанів також гарантують надійну і довговічну роботу двигуна;
Все це забезпечує подовжений моторесурс двигунів даної серії, в тому числі за рахунок зменшення його робочої температури і захищає від перегріву двигуна.
Система запуску EASY START - автоматично використовується для полегшення запуску генератора.
Альтернатор - всі генератори Hyundai комплектуються тільки синхронними альтернаторами з мідною обмоткою. Обмотка з міді не перегрівається, витримує великі навантаження в порівнянні з іншими матеріалами, володіє відмінною струмовіддачею. Виготовляються на автоматичній лінії, що робить неможливим присутність дефектів пов'язаних з людським фактором, також застосовано поліпшене укладання проводів з додатковою фіксацією обмоток.
АВР - виготовлена серійно, встановлені конденсатори підвищеної ємкості і герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища.
ATS - сучасна вбудована автоматика контролює момент припинення централізованого електропостачання, самостійно заводить генератор і переводить споживання електроенергії від генератора. Коли основне енергопостачання буде відновлено, процесор автоматично перемикає споживання електроенергії на централізоване енергопостачання і зупиняє бензиновий генератор. Завдяки вбудованому імпульсному зарядного пристрою, акумулятор бензогенератора завжди буде підтримуватися в зарядженому стані, тим самим буде гарантувати надійний і своєчасний запуск генератора.
Фірмова, посилена сталева рама 32 мм - генератори 50-серії надійно захищені міцною металевою рамою з порошковим фарбуванням, яка захищає від зовнішніх впливів і також унеможливлює вплив вібрації на всі компоненти генератора, в тому числі при максимальному навантаженні. Зменшення вібраційного навантаження гарантується також за рахунок антивібраційної системи, в тому числі за рахунок подвійних амортизаційних подушок.
Місткий, сталевий бензобак - резервуар для бензину виготовлений з високоміцного металу. Він вміщує 25 літрів палива, а цього достатньо для 20 годин генерування електроенергії при середньому навантаженні.
Економна витрата палива - використання інноваційних технологій знизив споживання палива. В годину активності йому потрібно менше 1 л бензину. При цьому не втрачається потужність, а якість роботи спрямована на збільшення енергоресурсу.
Всі генератори проходять тестування стабільності роботи при температурі від -25°С до 30°С.
Технічні характеристики:
Вид палива Бензин
Максимальна потужність, кВт 8.0
Номінальна потужність, кВт 7.5
Корпус відкритий
Напруга, В 220
Частота, Гц 50
Повітряна Система охолодження
Наявність коліс немає
Ємність паливного бака, л 25
Час безперервної роботи, год 10
Рівень шуму, дБ 72
Витрата палива, г/кВт*год 430
Паливо АІ-92
Модель двигуна Hyundai IC460
Потужність двигуна, л. с. 18
Об'єм двигуна, см3 460
Об'єм масляного картера, 1,6 л
Тип запуску ручний/електрозапуск/автозапуск
Маса, кг 89.5
Альтернатор фірмовий альтернатор Hyundai
Лічильник мотогодин є
Матеріал обмотки: мідь
Матеріал бака зварної сталі
Тип масла SAE 10W30